« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

5. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta Gminy Turek.

6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

7. Interpelacje i zapytania radnych.

8. Informacja o działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Turku za 2018 rok.

9. Ocena zasobów pomocy społecznej za 2018 rok dla Gminy Turek.

10. Podjęcie uchwał:

11. Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Turek za 2018 rok:

a) przedstawienie raportu o stanie Gminy Turek za 2018 rok;

b) debata nad raportem o stanie Gminy Turek za 2018 rok;

12. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Turek za 2018 rok:

a) przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Turek za 2018 rok,

b) przedstawienie sprawozdania finansowego Gminy Turek za 2018 rok,

c) przedstawienie informacji o stanie mienia Gminy Turek,

d) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Turek za 2018 rok,

e) przedstawienie przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy Turek wniosku o udzielenie Wójtowi Gminy Turek absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Turek za 2018 rok,

f) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie Wójtowi Gminy Turek absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Turek za 2018 rok,

g) przedstawienie opinii stałych Komisji Rady Gminy Turek w sprawie wykonania budżetu Gminy Turek za 2018 rok;

h) dyskusja nad sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Turek za 2018 rok;

13. Zakończenie obrad XII Sesji Rady Gminy Turek.

« Powrót do strony głównej