Porządek obrad
1.
Otwarcie XXV Sesji Rady Gminy Turek i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z XXIII Sesji Rady Gminy Turek.
3.
Przyjęcie protokołu z XXIV Sesji Rady Gminy Turek.
4.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta Gminy Turek.
5.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.
Interpelacje i zapytania radnych.
7.
Informacja o stanie bezpieczeństwa na terenie Gminy Turek za 2019 rok.
8.
Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Turek za I półrocze 2020 roku.
a)
w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Albertów;
b)
w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Żuki;
c)
w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności przesyłu na rzecz ENERGA – OPERATOR S.A.;
d)
w sprawie zmiany w budżecie na rok 2020.
10.
Wolne wnioski i zapytania.
11.
Udzielenie odpowiedzi na wolne wnioski i zapytania zgłoszone w czasie obrad.
12.
Zakończenie obrad XXV Sesji Rady Gminy Turek.