« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta Gminy Turek.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

6. Interpelacje i zapytania radnych.

7. Podjęcie uchwał:

b) w sprawie dopuszczenia zapłaty opłat i niepodatkowych należności budżetowych o charakterze publicznoprawnym stanowiących dochody budżetu Gminy Turek za pomocą instrumentu płatniczego, na którym przechowywany jest pieniądz elektroniczny;

c) w sprawie Apelu dotyczącego zmiany uchwały Sejmiku Województwa Wielkopolskiego w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa wielkopolskiego ograniczeń lub zakazów w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw;

8. Wolne wnioski i zapytania.

9. Udzielenie odpowiedzi na wnioski i zapytania zgłoszone w czasie obrad.

10. Zakończenie obrad LXIII Sesji Rady Gminy Turek.

« Powrót do strony głównej