« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

3. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta Gminy Turek.

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Interpelacje i zapytania radnych.

6. Podjęcie uchwał:

7. Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Turek za 2019 rok:

a) przedstawienie raportu o stanie Gminy Turek za 2019 rok;

b) debata nad raportem o stanie Gminy Turek za 2019 rok;

c) głosowanie w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Turek wotum zaufania;

8. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Turek za 2019 rok:

a) przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Turek za 2019 rok,

d) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Turek za 2019 rok,

e) przedstawienie przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy Turek wniosku o udzielenie Wójtowi Gminy Turek absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Turek za 2019 rok,

f) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie Wójtowi Gminy Turek absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Turek za 2019 rok,

g) przedstawienie opinii stałych Komisji Rady Gminy Turek w sprawie wykonania budżetu Gminy Turek za 2019 rok;

h) dyskusja nad sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Turek za 2019 rok;

i) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2019 rok;

j) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Turek absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Turek za 2019 rok.

9. Wolne wnioski i zapytania.

10. Udzielenie odpowiedzi na wnioski i zapytania zgłoszone w czasie obrad.

11. Zakończenie obrad XXIII Sesji Rady Gminy Turek.

« Powrót do strony głównej