Porządek obrad
1.
Otwarcie VII Sesji Rady Gminy Turek i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z IV Sesji Rady Gminy Turek.
3.
Przyjęcie protokołu z V Sesji Rady Gminy Turek.
4.
Przyjęcie protokołu z VI Sesji Rady Gminy Turek.
5.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta Gminy Turek.
6.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
7.
Interpelacje i zapytania radnych.
a)
w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu na rzecz ENERGA – OPERATOR S.A.
b)
w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu na rzecz ENERGA – OPERATOR S.A.
c)
w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym części nieruchomości położonej w obrębie geodezyjnym Żuki;
d)
w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Obrębizna;
e)
w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Gminy Kłodzko z przeznaczeniem na usuwanie skutków powodzi;
f)
w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Gminy Kłodzko z przeznaczeniem na usuwanie skutków powodzi;
g)
w sprawie ustalenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia dla inkasentów za inkaso podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości;
h)
w sprawie zmiany w budżecie Gminy Turek na rok 2024;
i)
w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Turek na lata 2024-2030;
j)
w sprawie zaopiniowania propozycji cennika na 2025 rok za odzysk i unieszkodliwienie odpadów z grupy 20…..- odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie.
9.
Wolne wnioski i zapytania.
10.
Udzielenie odpowiedzi na wnioski i zapytania zgłoszone w czasie obrad.
11.
Zakończenie obrad VII Sesji Rady Gminy Turek.