Porządek obrad
1.
Otwarcie XIII Sesji Rady Gminy Turek i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z XI Sesji Rady Gminy Turek.
3.
Przyjęcie protokołu z XII nadzwyczajnej Sesji Rady Gminy Turek.
4.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta Gminy Turek.
5.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.
Interpelacje i zapytania radnych.
a)
w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu na rzecz ENERGA – OPERATOR S.A.
b)
w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Korytków;
c)
w sprawie ustalenia zasad nieodpłatnego przejmowania na własność Gminy Turek nieruchomości stanowiących drogi wewnętrzne;
d)
w sprawie przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Poznaniu skargi na uchwałę Nr XXXIV/217/02 Rady Gminy Turek z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów pod zalesienie na obszarze Gminy Turek oraz udzielenia odpowiedzi na skargę;
e)
w sprawie przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Poznaniu skargi na uchwałę Nr XXXIV/217/02 Rady Gminy Turek z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów pod zalesienie na obszarze Gminy Turek oraz udzielenia odpowiedzi na skargę;
f)
w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Tureckiego;
g)
w sprawie zmian w budżecie Gminy Turek na 2025 rok.
8.
Wolne wnioski i zapytania.
9.
Udzielenie odpowiedzi na wnioski i zapytania zgłoszone w czasie obrad.
10.
Zakończenie obrad XIII Sesji Rady Gminy Turek.