« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

3. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta Gminy Turek.

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Interpelacje i zapytania radnych.

6. Podjęcie uchwał:

a) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego powołania Związku ZIT, mającego na celu współpracę jednostek samorządu terytorialnego, Obszaru Funkcjonalnego Miast Koła i Turku, służącą realizacji zadań w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych;

b) w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników przydomowych oczyszczalni ścieków oraz transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Turek;

d) w sprawie przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Poznaniu skargi na uchwałę Nr XXXIV/217/02 Rady Gminy Turek z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów pod zalesienie na obszarze Gminy Turek oraz udzielenia odpowiedzi na skargę,

e) w sprawie pomników przyrody położonych na terenie Gminy Turek;

h) w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie Warenka, w gminie Turek;

7. Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Turek za 2022 rok:

a) przedstawienie raportu o stanie Gminy Turek za 2022 rok;

b) debata nad raportem o stanie Gminy Turek za 2022 rok;

c) głosowanie w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Turek wotum zaufania.

8. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Turek za 2022 rok:

a) przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Turek za 2022 rok,

c) przedstawienie informacji o stanie mienia Gminy Turek,

d) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Turek za 2022 rok,

e) przedstawienie przez Komisję Rewizyjną Rady Gminy Turek wniosku o udzielenie Wójtowi Gminy Turek absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Turek za 2022 rok,

f) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie Wójtowi Gminy Turek absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Turek za 2022 rok,

g) przedstawienie opinii stałych Komisji Rady Gminy Turek w sprawie wykonania budżetu Gminy Turek za 2022 rok;

h) dyskusja nad sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Turek za 2022 rok;

i) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2022 rok;

j) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Turek absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Turek za 2022 rok.

9. Wolne wnioski i zapytania.

10. Udzielenie odpowiedzi na wnioski i zapytania zgłoszone w czasie obrad.

11. Zakończenie obrad LVI Sesji Rady Gminy Turek.

« Powrót do strony głównej